سیر مطالعاتی آثار فلسفه تاریخ شهید مطهری

سیر مطالعاتی‌کتب شهید مطهری از آسان به مشکل

سیر مطالعاتی آثار استاد صفائی حائری

ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی

پژوهش های کیفی در برنامه درسی

سیر مطالعاتی آثار علامه تهرانی

سنجش فرآیند و فرآورده یادگیری

اصول‌ نظریه‌ های‌ تربیتی‌

نقد دلالت‌های تعلیم و تربیت چندفرهنگی

تعامل باید مفهوم اساسی تربیت اسلامی باشد و نه یادگیری و تدریس

اهمیت تفکر انتقادی در آموزش خواندن

اندیشیدن – فرهنگ کوچک سنجشگرانه اندیشی

آسیب شناسی روش های تدریس در فرایند یاددهی و یادگیری

جادوی فکر بزرگ

اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی بر عزت‌ نفس

بررسی اثر کتاب های تعاملی الکترونیکی بر خلاقیت