دانش
پروندههای دانش
راهیابهای دانش
آموزش
پروندههای آموزش
راهیابهای آموزش
پژوهش
پروندههای پژوهش
راهیابهای پژوهش
کاربرد
پروندههای کاربرد
راهیابهای کاربرد
فناوری
پروندههای فناوری
راهیابهای فناوری
منو
دانش
پروندههای دانش
راهیابهای دانش
آموزش
پروندههای آموزش
راهیابهای آموزش
پژوهش
پروندههای پژوهش
راهیابهای پژوهش
کاربرد
پروندههای کاربرد
راهیابهای کاربرد
فناوری
پروندههای فناوری
راهیابهای فناوری
جستجو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
ورود / عضویت
اندیشمند: محمد حاجی زاد
آموزش
,
پرونده پرورش مآل
,
پروندههای آموزش
تأثیر شیوه تدریس پژوهشمحور بر تفکر نقادانه
موارد بیشتر