توسعه و توانمندسازی علوم اسلامی

استادیار گروه منطق فهم دین پژوهشکده حکمت و دین پژوهی
عبدالحمید واسطی

عبدالحمید واسطی در سال ۱۳۴۷ در تهران متولد شده است؛ فارغ التحصیل دبیرستان نیکان در رشته ریاضی است و مدیون تمام عزیزانی که به او علم و ادب آموخته‌اند.
در سال ۱۴۰۳ قمری (۱۳۶۵) در رشته «مهندسی عمران دانشگاه فردوسی مشهد» پذیرفته شد که در همان سال، انصراف داد و وارد حوزه علمیه مشهد گردید.
مرحوم استاد علامه جعفری رحمه‌الله‌علیه که محضرش از نوجوانی درک شده بود در پاسخ به کسب تکلیف برای انصراف از دانشگاه فقط یک جمله فرمود: «اگر در مسیر مانند علامه طباطبایی حرکت کنی از هزار دانشگاه برتر است.»
راقم سطور در مدرسه آیت‌الله خویی رحمه‌الله‌علیه حجره‌نشین شد و امور ظاهر و باطن را به آستان عالم آل‌محمد حضرت رضا علیه‌السلام واگذار کرد.

روش تدریس برتر

انواع روش‌ها

ماهیت روش

مدل سازی

ابزارهای اصلی تدریس

مراحل برنامه ریزی برای یک تدریس موفق

دو نمونه از هدف گذاری در تدریس

الگوی کلی تدریس

هویت برنامه ریزی

تدریس چیست؟

ماهیت یادگیری

نتیجه مباحث رفتار شناسی

یك كار خوب و درست چگونه است؟

سطوح مهارتی و عملی در آموزش

سطوح احساسی و روانی در آموزش

ماهیت رفتار و عمل