توسعه و توانمندسازی علوم اسلامی
دانش
پروندههای دانش
راهیابهای دانش
آموزش
پروندههای آموزش
راهیابهای آموزش
پژوهش
پروندههای پژوهش
راهیابهای پژوهش
کاربرد
پروندههای کاربرد
راهیابهای کاربرد
فناوری
پروندههای فناوری
راهیابهای فناوری
درباره ما
دانش
پروندههای دانش
راهیابهای دانش
آموزش
پروندههای آموزش
راهیابهای آموزش
پژوهش
پروندههای پژوهش
راهیابهای پژوهش
کاربرد
پروندههای کاربرد
راهیابهای کاربرد
فناوری
پروندههای فناوری
راهیابهای فناوری
درباره ما
ورود / عضویت
بخش: آموزش
روش تدریس فرصت محور
توضیحات بیشتر »
11اسفند1400
بدون دیدگاه
طراحی آموزشی، چرا و چگونه؟
توضیحات بیشتر »
11اسفند1400
بدون دیدگاه
هوش به چه کاری می آید؟
توضیحات بیشتر »
11اسفند1400
بدون دیدگاه
آكادمی تفكر – نوآوری نظام یافته ؛ تریز
توضیحات بیشتر »
11اسفند1400
بدون دیدگاه
پرورش طرز تفکر خلاق در کودکان
توضیحات بیشتر »
11اسفند1400
بدون دیدگاه
آموزش
تبیین اهمال کاری تحصیلی دانشآموزان
توضیحات بیشتر »
9اسفند1400
بدون دیدگاه
آموزش
دو نمونه از هدف گذاری در تدریس
توضیحات بیشتر »
9اسفند1400
بدون دیدگاه
عجب میراثی داشتیم و قدر نمیدانستیم!
توضیحات بیشتر »
9اسفند1400
بدون دیدگاه
نصاب مطلوب رکن سخت افزاری نهاد حوزه
توضیحات بیشتر »
9اسفند1400
بدون دیدگاه
نصاب مطلوب رکن نرمافزاری نهادحوزه
توضیحات بیشتر »
9اسفند1400
بدون دیدگاه
نظاموارهی سنجش تحصیلی
توضیحات بیشتر »
9اسفند1400
بدون دیدگاه
بیان چند تذکر پسینی و اجرایی
توضیحات بیشتر »
9اسفند1400
بدون دیدگاه
نصاب صلاحیتهای علمی و مهارتی لازمالتحصیل
توضیحات بیشتر »
9اسفند1400
بدون دیدگاه
نصابهای طلبه ی طراز
توضیحات بیشتر »
9اسفند1400
بدون دیدگاه
نصابهای مطلوبیت در ارکان نهاد حوزه
توضیحات بیشتر »
9اسفند1400
بدون دیدگاه
آموزش
نظریه آموزش «پرورشمآل»
توضیحات بیشتر »
9اسفند1400
بدون دیدگاه
صفحه
1
صفحه
2
صفحه
3
صفحه
4
صفحه
5
صفحه
6
صفحه
7
صفحه
8
صفحه
9