دلالت‌های حاکم بر برنامه درسی از دیدگاه آیت الله جوادی آملی

رویکرد و جهت گیری‌های جدید در ارزشیابی درس دینی

اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی بر عزت‌ نفس

رابطه بین تدریس اثربخش با روحیه علمی دانشجویان

مبانی معرفت شناسی تعلیم و تربیت چندفرهنگی

ارزیابی تأثیر یادگیری سیار

رابطه رویکردهای مطالعه با پیشرفت تحصیلی

نسبی گرایی معرفت شناختی و دلالت‌های آن بر تعلیم و تربیت

بررسی تأثیر به‌کارگیری بازی‌های آموزشی

رابطه موفقیت‌خواهی با معنی تحصیل دانش‌آموزان

بررسی تطبیقی دیدگاه مونته سوری و لوریس مالاگاتسی

راهکارهای اعتلای شایستگی های حرفه ای معلمان

بررسی رابطه بین هوش معنوی و ذهنیت فلسفی

روش‌های تدریس مبتنی بر توسعّه آینده‌ پژوهی

بررسی یادگیری مشارکتی به شیوه اداره کشور

طراحی برنامه درسی پژوهش‌محور

error: محتوا محافظت شده است!!