مسائل کاربردی تعلیم و تربیت اسلامی

پرورش خلاقیت و نوآوری از طریق ارزشیابی

تفکر انتقادی – آموزش انتقادی

روش مواجهه استاد شهيد مطهری (ره) با مسائل جديد

ضرورت روش تفکر استقرایی در تدریس فلسفه و منطق

نقاط قوت و ضعف در روش‌های تدریس قرآن و تعلیمات دینی

تعامل باید مفهوم اساسی تربیت اسلامی باشد و نه یادگیری و تدریس

تفکر سیستمی در خدمت کلاس معکوس

طراحی آزمون کلاسی با استفاده از نرم افزار schoolhouse test

نتایج و ثمرات رشد تفکر فلسفی

یادگیری همیارانه رایانه‌محور