توسعه و توانمندسازی علوم اسلامی
دانش
پروندههای دانش
راهیابهای دانش
آموزش
پروندههای آموزش
راهیابهای آموزش
پژوهش
پروندههای پژوهش
راهیابهای پژوهش
کاربرد
پروندههای کاربرد
راهیابهای کاربرد
فناوری
پروندههای فناوری
راهیابهای فناوری
درباره ما
دانش
پروندههای دانش
راهیابهای دانش
آموزش
پروندههای آموزش
راهیابهای آموزش
پژوهش
پروندههای پژوهش
راهیابهای پژوهش
کاربرد
پروندههای کاربرد
راهیابهای کاربرد
فناوری
پروندههای فناوری
راهیابهای فناوری
درباره ما
ورود / عضویت
نهاد: وزارت آموزش و پرورش
کاربرد
مسائل کاربردی تعلیم و تربیت اسلامی
آموزش
,
پروندههای آموزش
,
تربیت
,
تفکر
نتایج و ثمرات رشد تفکر فلسفی
آموزش
,
پرونده پرورش مآل
,
پروندههای آموزش
,
مدلها و روشها
یادگیری همیارانه رایانهمحور
آموزش
,
پرونده پرورش مآل
,
پروندههای آموزش
,
مدلها و روشها
پرورش خلاقیت و نوآوری از طریق ارزشیابی
آموزش
,
پروندههای آموزش
,
تربیت
,
تفکر
تفکر انتقادی – آموزش انتقادی
آموزش
,
پرونده پرورش مآل
,
پروندههای آموزش
,
مدلها و روشها
روش مواجهه استاد شهيد مطهری (ره) با مسائل جديد
آموزش
,
پروندههای آموزش
,
تربیت
,
تربیت صالح و نخبه پروری
,
تفکر
ضرورت روش تفکر استقرایی در تدریس فلسفه و منطق
آموزش
,
پرونده پرورش مآل
,
پروندههای آموزش
,
تدریس اثر بخش
,
تربیت
نقاط قوت و ضعف در روشهای تدریس قرآن و تعلیمات دینی
آموزش
,
پروندههای آموزش
,
تدریس اثر بخش
,
تربیت
تعامل باید مفهوم اساسی تربیت اسلامی باشد و نه یادگیری و تدریس
آموزش
,
پروندههای آموزش
,
تدریس اثر بخش
,
تربیت
تفکر سیستمی در خدمت کلاس معکوس
آموزش
,
راهیاب روشهای تدریس و ارزشیابی
,
راهیاب روشهای مطالعه و یادگیری
,
راهیابهای آموزش
طراحی آزمون کلاسی با استفاده از نرم افزار schoolhouse test
موارد بیشتر