دانش
پروندههای دانش
راهیابهای دانش
آموزش
پروندههای آموزش
راهیابهای آموزش
پژوهش
پروندههای پژوهش
راهیابهای پژوهش
کاربرد
پروندههای کاربرد
راهیابهای کاربرد
فناوری
پروندههای فناوری
راهیابهای فناوری
منو
دانش
پروندههای دانش
راهیابهای دانش
آموزش
پروندههای آموزش
راهیابهای آموزش
پژوهش
پروندههای پژوهش
راهیابهای پژوهش
کاربرد
پروندههای کاربرد
راهیابهای کاربرد
فناوری
پروندههای فناوری
راهیابهای فناوری
جستجو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
ورود / عضویت
نهاد: دانشگاه علامه طباطبایی
آموزش
,
ارزشیابی کیفی توصیفی
,
ارزیابی استاندارد
,
پروندههای آموزش
پژوهش های کیفی در برنامه ریزی درسی
کاربرد
همایش رویکردهای انتقادی به فرصتها و چالشهای ارتباطات شبکهای در فضای مجازی
آموزش
الگوی تدوین برنامه درسی فطرت گرای توحیدی در دوره ابتدایی
آموزش
الگوی طراحی آموزشی در مقطع عمومی حوزههای علمیه خواهران
موارد بیشتر