رویکردهای نظری و عملی تدوین برنامه های درسی در آموزش عالی

تصویر سردبیر

سردبیر

سردبیر

آنچه خواهید خواند...

/ 5. تعداد رای:

برای ثبت امتیاز، اولین نفر باشید.

آشنایی استادان دانشگاه‌ها با فرایند طراحی و اجرای برنامه درسی از عوامل مهم موفقیت آنان در تعلیم و تربیت دانشجویان محسوب می‌گردد. اهمیت این موضوع در سال‌های اخیر که مشارکت اعضای هیئت علمی در تدوین و بازنگری برنامه‌های درسی امکان‌پذیر شده است دو چندان می‌گردد. نوشتهٔ حاضر با هدف ارائهٔ راهبردهای نظری و عملی در طراحی و اجرای برنامه‌های درسی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی تدوین شده است. در این کتاب روند تدوین و بازنگری برنامه‌های درسی در دانشگاه‌های کشور و الزام‌ها و آسیب‌های آن مورد بررسی قرار گرفته است. علاوه‌بر آن، تلاش شده است تا تجارب مفید کشورهایی که در این زمینه‌ها اقدام‌های ارزشمندی انجام داده‌اند مورد استفاده قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: محتوا محافظت شده است!!