تأثیر آموزش به روش بازی

تصویر سردبیر

سردبیر

سردبیر

هدف از انجام این پژوهش، بررسی تأثیر آموزش به روش بازی بر پیشرفت تحصیلی درس زبان انگلیسی و مهارت ابراز وجود زبان‌آموزان ۸ تا 1۲ ساله است.

آنچه خواهید خواند...

/ 5. تعداد رای:

برای ثبت امتیاز، اولین نفر باشید.

هدف از انجام این پژوهش، بررسی تأثیر آموزش به روش بازی بر پیشرفت تحصیلی درس زبان انگلیسی و مهارت ابراز وجود زبان‌آموزان ۸ تا 1۲ ساله است. جامعّه آماری این پژوهش شامل دو آموزشگاه زبان واقع در غرب تهران بود که بیشترین سطوح (ترم) آموزشی زبان را برای کودکان ۸ تا 1۲ ساله در ترم پاییز 1۳۹۰ ارائه می‌کردند. روش پژوهش، نیمه‌آزمایشی با طرح پیش‌آزمون- پس‌آزمون با گروه کنترل بود. افراد مراجعه‌کننده به آموزشگاه‌های پیش‌گفته به‌صورت تصادفی در گروه‌های آزمایش و کنترل جایگزین شدند (در هر گروه 22 نفر). برای جمع‌آوری داده‌ها در این پژوهش از آزمون پایان‌ترم زبان موجود در آموزشگاه و پرسشنامه ابراز وجود (AI)، استفاده شده است. به‌منظور تجزیه‌وتحلیل داده‌های آماری از آزمون t مستقل، استفاده شد. نتایج نشان داد که آموزش به روش بازی بر پیشرفت تحصیلی درس زبان انگلیسی و ابراز وجود زبان‌آموزان 8 تا 12 ساله تأثیر دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: محتوا محافظت شده است!!