پرورش خلاقیت و نوآوری از طریق ارزشیابی

در مقاله پرورش خلاقیت و نوآوری از طریق ارزشیابی، سه نمونه‌ سؤال ارائه گریده است

از آن‌جایی که ماهیت درس دینی با ماهیت سایر دروس متفاوت است و آموزه‌های آن تمام زندگی فرد را دربرمی‌گیرد،امتحان و ارزش‌یابی آن باید به گونه‌ای‌ باشد تا شور و نشاط لازم را در فراگیران ایجاد نماید.به‌ همین منظور طرح سؤالات مناسب یکی از کلیدی‌ترین‌ مسائل در این موضوع است.

در این مقاله سه نمونه‌ سؤال ارائه گریده است.دو سؤال اول،که در قسمت‌ اول مطرح می‌شود ناظر بر پرورش خلاقیت و ایجاد یک‌ نگاه کلی نسبت به کتاب درسی است و سؤال سوم به‌ منظور آگاهی از میزان تسلط دانش‌آموزان نسبت به‌ مفاهیم هر درس مطرح گردیده است.

تست

حتما این مطلب را هم بخوانید  آشنائی با رشته امامت با گرایش مهدویت در مقطع سطح سه
طبقه بندی شده در: ارزشیابی| خلاقیت| نوآوری
پرونده ویژه: سعید راصد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *