تعامل باید مفهوم اساسی تربیت اسلامی باشد و نه یادگیری و تدریس

دکتر خسرو باقری در دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران تدریس می‌کند. مدرک دکتری خود را از دانشگاه ساوت ویلز استرالیا در رشته فلسفه تعلیم و تربیت گرفته، ولی درباره تربیت اسلامی نیز مطالعه و پژوهش‌های زیادی کرده است.

مقاله حاضر، حاصل گفت و گویی است با ایشان دربارۀ تعلیم و تربیت؛ تربیت اسلامی و سند تحول در نظام آموزش و پرورش.

ایشان اولین فردی است که به سفارش وزارت آموزش و پرورش، پژوهشی دربارۀ مقدمات نظری سند تحول انجام داد که به صورت کتاب منتشر شده است.

مطالعه گفت و گوی زیر، به دغدغه‌مندان حوزه تعلیم و تربیت توصیه می‌شود.

حتما این مطلب را هم بخوانید  بسترسازی برای انس با قرآن و معارف قرآنی
طبقه بندی شده در: تربیت اسلامی
طبقه بندی شده در: مطالعات اسلامی
پرونده ویژه: خسرو باقری

مطالعه این مطالب را هم پیشنهاد می کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *