برای امتیازدهی کلیک کنید!
[Total: میانگین: ]
شما باید برای امتیازدهی وارد شوید.
در عصر تحول سریع فن آوری اطلاعات، کتابداران پایه های حرفه خود را لرزان و متغیر می بینند. ارزیابی منتقدانه از نقش واقعی کتابدار، مسئولیت ما را در آموزش جویندگان مستقل اطلاعات آشکار می سازد. کتابداران، با به کارگیری نمونه ای برای متخصصان یا کارآموزان، باید بر تدریس مهارت های اندیشه انتقادی و بیشتر بر مهارت های ماشینی ارزیابی منابع و تسلط بر ابزارهای جست و جو متمرکز شوند. طراحی دستورالعمل در محیط آموزشی مستقر، بهره جویی از اصول ساختگرایی و بررسی خودمدار مبتنی بر نگرش7 خود به مهارت های شناختی و کاربردی والامرتبه و یادگیری انتقال پذیر می انجامد. این مقاله توصیفی از یک طرح آموزشی برای تدریس مهارت های تفکر انتقادی در ارزیابی و بررسی منابع پیوسته است و نمونه یک برنامه آموزشی محسوب می شود.