آشنایی با یادگیری از طریق همیاری

برای امتیازدهی کلیک کنید!
[Total: میانگین: ]

این کتاب حاصل تجربیات و تحقیقات معلمانی است که سعی بر آن داشته‌اند تا طرحی نو برای آموزش و یادگیری در مقاطع مختلف تحصیلی دراندازند. عوامل، مشخصه‌ها و نتایج این شیوه‌ی نوظهور نشانگر این امر است که یادگیری از طریق همیاری نسبت به یادگیری انفرادی و یا رقابتی در افزایش موفقیت‌های تحصیلی کودکان به‌همراه رشد ادراک آن‌ها مؤثر بوده است و از نظر دانش‌آموزان معلمی که از شیوه‌های یادگیری از طریق همیاری در آموزش استفاده می‌کند منصف‌تر از معلمی است که از این شیوه‌ها استفاده نمی‌کند و آن‌ها این معلم را بیشتر دوست دارند.

حتما این مطلب را هم بخوانید  بررسی یادگیری مشارکتی به شیوه اداره کشور
طبقه بندی شده در: یادگیری مشارکتی
پرونده ویژه: نشر نی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *